حضور موفق آرمان توسعه مبین مهر سپهر در نمایشگاه صنعت مالی 1402

چکیده

شرکت آرمان توسعه مبین مهر سپهر بعنوان بازوی خدمات سرمایه گروه مالی سپهر صادرات با شعار در سپهر بدرخشید در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) در تاریخ 16 الی 19 خردادماه 1402 حضور فعال داشت.

۱۴۰۲ چهارشنبه ۳۱ خرداد
291
حضور موفق آرمان توسعه مبین مهر سپهر در نمایشگاه صنعت مالی 1402

به گزارش روابط عمومی شرکت آرمان توسعه مبین مهر سپهر، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی که در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار گردید، با حضور حداکثری فعالان بازار سرمایه و همچنین علاقه مندان به حوزه مالی روبرو شد. نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) فرصتی برای شرکت ها و فعالان بازار سرمایه شناخته می‌شود که می‌توانندبصورت مستقیم با دیگر فعالان این حوزه همکاری کنند؛ همچنین این دوره از نمایشگاه فرصتی طلایی برای استارت آپ های مالی به جهت تامین مالی و ارائه دقیق طرح ها بود.

 

شرکت آرمان توسعه مبین مهر سپهر نیز در این دوره از نمایشگاه با حضور فعال خود بعنوان بازوی خدمات مالی گروه مالی سپهر صادرات و با شعار در سپهر بدرخشید آماده مذاکره و همکاری با استارت آپ ها و شرکت های نوآور در حوزه‌های مختلف فناوری مالی (FinTech) بود و این شرکت بصورت مستقیم بر شرکت ها و محصولات آنها سرمایه گذاری انجام داد که این سرمایه گذاری ها با هدف کمک به حوزه فناوری مالی و همچنین افزایش بهره وری و افزایش سود انجام شد.

 

باتوجه به حضور شرکت های مختلف صنعت مالی در این نمایشگاه، شرکت آرمان توسعه مبین مهر سپهر توانست با بیش از 100 استارت آپ فعال در صنعت مالی مذاکره کند که نتیجه این مذاکرات، استفاده مستقیم و غیرمستقیم خدمات آنها بود و آرمان توسعه مبین مهر سپهر توانست باتوجه به هدف و موضوع فعالیت شرکت براساس میزان اولویت‌های خود ، تیم ها وشرکت های مستعد و قابل رشد را شناسایی نموده و برای سرمایه‌گذاری وارد مذاکرات بعدی شد. از مهمترین اولویت های این شرکت، سرمایه گذاری در حوزه تحلیل هوشمند بازارهای مالی و همچنین توسعه هوش مصنوعی و الگوریتم های معاملاتی بودند.