تبدیل شرکت آرمان توسعه مبین مهر سپهر به نهاد مالی

چکیده

شرکت سرمایه گذاری آرمان توسعه مبین مهر سپهر پس از طی فرآیندهای قانونی و با تایید سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان نهاد مالی به ثبت رسید.

۱۴۰۲ شنبه ۹ دي
194
تبدیل شرکت آرمان توسعه مبین مهر سپهر به نهاد مالی

پس از طی کردن مراحل قانونی شرکت سرمایه گذاری آرمان توسعه مبین مهر سپهر به عنوان نهاد مالی نزد سازمان بورس به ثبت رسید

 

شرکت سرمایه گذاری آرمان توسعه مبین مهر سپهر پس از طی فرآیندهای قانونی و با تایید سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان نهاد مالی به ثبت رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آرمان توسعه مبین مهر سپهر فرآیند اخذ مجوزها و کسب استانداردهای لازم برای ثبت این شرکت به نهاد مالی، پس از تصمیم گیری مدیران آن برای توسعه فعالیت ها آغاز شد و با فعال شدن قابلیت های لازم در این زمینه و اخذ مجوزهای مورد نیاز  پس از تایید سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت سرمایه گذاری آرمان توسعه مبین مهر سپهر با رعایت ضوابط سازمان بورس با کد 12221 به عنوان نهاد مالی به ثبت رسید.

نهادهای مالی یکی از ارکان مهم در بازارهای مالی به حساب می‌آیند و نقش اساسی در توسعه اقتصادی و ارائه خدمات مالی به عهده دارند و باتوجه به اینکه این شرکت بازوی سرمایه گذاری کوتاه مدت گروه مالی سپهر صادرات می‌باشد و فعالیت آن سرمایه گذاری در ابزارهای مالی است، می‌تواند نقش به سزایی را در زنجیره خدمات مالی گروه مالی سپهر صادرات و بانک صادرات ایران ایفا کند.

یکی از مهمترین وجه های نهادهای مالی شفافیت آنهاست و بر همین اساس شرکت سرمایه گذاری آرمان توسعه مبین مهر سپهر اطلاعات خود را به جهت استفاده عموم افرادی که از این اطلاعات بهره می‌گیرند منتشر می‌کند و همین مورد می‌تواند به شفافیت بیشتر این شرکت و تحلیل عملکرد و کیفیت سرمایه گذاری ها کمک و ایفای نقش کند.

باتوجه به گزارش روابط عمومی این شرکت، گفتنی است شرکت در  ابتدا در قالب شرکت با مجوز مسئولیت محدود بوده و سپس با ایجاد استانداردهای لازم در چارچوب شرکت سرمایه گذاری فعال شد که هم اکنون نیز به عنوان نهاد مالی شناخته می‌شود و همچنین این شرکت درنظر دارد باتوجه به رویه فعالیت حرفه ای خود در حوزه سرمایه گذاری، بتواند پیشرفت قابل توجهی در این زمینه داشته باشد و در حفظ پایداری اقتصادی کمک کند.